Zeehonden, Rare hondjes, bokken en struisvogels - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu Zeehonden, Rare hondjes, bokken en struisvogels - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu

Zeehonden, Rare hondjes, bokken en struisvogels

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Pim

10 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Gisteren zijn we naar Cape point gereden.
Via een route die uitgehakt is door dwangarbeiders zijn we naar Hout Bay gegaan waar we een bootje hebben gepakt naar een eilandje waar veel zeehonden zijn. Het was een (het word saai) geweldig moment om al die beesten te zien zonnen en zwemmen. Foto's genoeg.. maar die zien jullie later.

In Scarborough zijn we naar op het strand geweest. Het strand noemde ze misty beach of zoiets. Het was echt een adembenemend uitzicht.
Het strand zelf was wat je noemt een plaatje een km lang en erg mooi.

Fleur gaat meer schrijven ... Ik ben even uitgetypt.
Al weet ik niet wanneer ..

Groet

Pim
PS ik ga Fleur wakker maken..