L:oas is NAT!!! - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu L:oas is NAT!!! - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu

L:oas is NAT!!!

Door: Pim en Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Pim

01 Februari 2008 | Laos, Vangviang

We zitten hier een beetje in de Salou van Laos maar dan 100 jaar geleden..
Best wel leuk dus.
Vandaag (vrijdag) hebben we met onze nieuwe spaanse vrienden grotten bezocht en gekajaked. Iets wat hier een bijzondere ervaring is.
In een van de grotten hebben we getubed. Iets wat nu nog mogelijk is want als het regend loopt de grot onder.
Tijdens het kajakken kwamen we langs een paar drink gelegenheden waar de muziek op standje hard stond en onze amerikaanse medemens er een soort Cancun van maakte. Veel zatte, halfnaakte Yankees dus.(Hier hebben we foto's van).
Niets voor ons dus snel weer verder. Al vond Fleur het vuurtje wel erg lekker.

Het weer is niet wat ik besteld heb.. Het regend namelijk al 4 dagen. Niet leuk maar goed te doen.

Morgen gaan we de bergen in om de bossen en bergen van Laos te ontdekken.

Trouwens. Fleur heeft weer dokertje kunnen spelen.
Onderweg van Lang Prabang naar Vang Vieng botste een truck vol met mensen een een SUV tegen elkaar. Echt geen mooi gezicht. De SUV was echt helemaal total loss en de truck idem...
Gelukkig waren er geen zwaar gewonden.
Een vrouw had wat glas in haar gezicht, wat Fleur er zeer vakkundig heeft uitgepeuterd. De vrouw omhelste Fleur innig toe ze klaar was. Iets wat volgens mij in Laos zeer ongewoon is. Thank you Madam zei ze.
Verder heeft ze een smerige kniewond behandeld (lekker weefsel uit de wond gepeuterd, vond ze leuk), een meisje met een tand door haar lip behandeld en een gebroken hand gediagnostiseerd.

Alles goed verder en Riet maak je niet ongerust het gaat goed met je dochter...
Groet

Pim en Fleur.

• 02 Februari 2008 - 09:56

Rose:

hmmm, zijn er ook foto's van jullie fantastische reis? Fleur,je ziet, is die studie tòch nog ergens goed voor.
    Leuk dat jullie het zo fijn hebben. Dat vrolijkt mij weer helemaal op deze saaie regenachtige zaterdag.
    kussie

• 02 Februari 2008 - 14:58

Pa Lindemans:

he,eindelijk de site gevonden.Lijkt me alles gewelding en verder nog machtig veel plezier

• 04 Februari 2008 - 07:19

Felix:

Gaaf man, jullie doen wel super veel! Lijkt me ook wel eens leuk om te doen! Hoelang kunnen jullie nog ontspannen? begin trouwens ook wel benieuwd te worden naar alle foto's! Hier regent het overigens ook, dus zwe zitten in hetzelfde schuitje!

Veel plezier nog in L:oas!!

Doeidoei FElix

• 04 Februari 2008 - 16:38

Wim:

Wat een feest voor Fleur, jammer dat er geen z..... Het is goed dat je je vaardigheden telkenmale onderhoudt.
    Zo Pim, Laos is nat? Tjongetjongetjonge tjongetjongetjongetjongetjongetjongetjongetjongetjongetjongetjongrtjongrtjongeenz.

Plezier ze.