Weer terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu Weer terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu

Weer terug in Bangkok

Door: Pim en Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Pim

09 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo even snel ons laatste berichtje van deze vakantie. (denk ik).
We zijn weer in Bangkok. Fleur ligt in de kamer tv te kijken (zorro retuns geloof ik). En ik verveel me een beetje. Heb net samen met een Tuktuk chauffeur een biertje gedronken op de stoep van het hotel (ahum hotel, een hokje met airco) uiteraard op mijn kosten. Maar het was wel leuk. Heeft me het leven van een tuktuk driver een beetje uitgelegd... Niet dat ik er maar iets van begreep dat thais-engels van hem.

Ko Chang was geweldig, na half Thailand, Laos en Cambodia hebben afgereisd hebben we daar de laatste dagen HELEMAAL NIKS gedaan. Erg lekker.

Goed ik ga weer naar mijn nieuwe vriend de tuk tuk man (hij staat buiten met een biertje flink te zwaaien dat ik toch nog een biertje van HEM moet komen drinken. (Hij moet nog wel de hele avond werken, dat word 's avonds geen tuk tuk voor ons als iedere chauffeur zo is).

Groet Pim

PS Wim kom eens langs ik begrijp niks van je commentaar...

• 10 Februari 2008 - 07:31

Marchel:

Goede reis terug en tot morgen.

• 10 Februari 2008 - 07:59

Wim:

Gods teksten waren, zijn en blijven ondoorgrondelijk. Volg een spirituele cursus en volg vooral HEM (= W). Pas dan ult u toegelaten worden toot "BEKENTENISSEN en ONTHULLINGE" (ie ook de Bahtan, vers 21 : 7.

Enfin, goede retourreis!

N.B. één bier = 45 baht!
    N.B. Het antwoord = 3, ik bedoel maar.

Tot ziens in NL