Ankor Wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu Ankor Wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu

Ankor Wat

Door: Pim en Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Pim

04 Februari 2008 | Cambodja, Khett Siem Reab

Daar zijn we weer!!
Na een reis van dik 36 uur in de bus zijn we dan EINDELIJK aangekomen in Siem Reap. In 2 dagen tijd van Loas door Thailand (via Bangkok) naar Cambodja (waar ze het asfalt nog niet heel erg hebben uitgevonden--> een erg hobbelige reis dus, nadat we 3 uur aan de grens hebben doorgebracht voordat alles goed en wel geregeld was.)
Siem Reap is NOG veel meer touristisch dan elke ander plaats waar we zijn geweest. Maar het was en is de moeite waard.
Ankor is geweldig de tempels daar zijn echt adembenemend. Groots, indrukwekkend en overal de meest prachtige uitgehakte reliefs op de muren. We hebben een selectie van tempels gezien, want 100 tempels in een dag is een beetje veel. Wel de meest mooie gezien met als hoogtepunt natuurlijk als laatste Ankor Wat: Wauw!!
Veel fotos gemaakt die jullie helaas nog niet kunnen zien, dat gaat hier niet lukken, dus even geduld tot we weer thuis zijn.
Morgen reizen we alweer verder: weer de hele dag in de bus. Dan gaan we terug naar Thailand: Ko Chang, een eiland waar we de laatste paar dagen gaan uitslapen en even helemaal niks gaan doen! (of misschien wat lopen, snorkelen, kayaken, enz...)
OK, dat was het weer, gaan nu ff eten.
Doei!!!

  • 04 Februari 2008 - 14:53

    Anneke:

    Jeetje, ik word steeds meer jaloers. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Relax nog de laatste week en geniet er nog even van.

  • 04 Februari 2008 - 16:41

    Wim:

    Ha Pim, je gaat effe eten. Wil je wel even meedelen hoeveel baht (of zit ik nu in een verkeerd district oid)dat kost. Ik hou van regelmaat.

  • 04 Februari 2008 - 16:43

    Wim:

    Ik zie nu pas (bij het vorige berichtje) dat familieleden gereageerd hebben. Leuk, lees ik ook eens wat van ze.
    Lollig niet.

  • 04 Februari 2008 - 20:49

    Marchel:

    Dat is nog eens wat anders dan reizen met het vliegtuig naar Zwitserland of je comfortabel laten vervoeren door skiliften, cabines, of paps auto. Rust nog even lekker uit, we kijken al weer uit naar volgende week maandag. Ik denk dat jullie Poedi niet terug krijgen. Dikke kus van mamma.

  • 04 Februari 2008 - 22:08

    Belinda:

    Hebben jullie nou een 'houten kont'?
    Jullie vakantie is inderdaad een vakantie om jaloers op te worden, heel wat anders dan een 'vakantie rond um hause', zoals ze in 's Heerenberg zeggen.
    Lees met veel plezier jullie berichtjes en de reacties van Wim!
    Doe het rustig aan die laatste week en ga vooral niets doen... Hoewel Pim niets doen?? Lijkt me moeilijk voor je broertje. Veel plezier nog en ik kijk uit naar de foto's. Kus van je zus.

  • 05 Februari 2008 - 10:41

    PA:

    Klinkt allemaal ontzetten goed.Ik ben blij voor jullie,dat alles zo naar wens gaat.Maak geen haast om naar huis te komen!! Veel plezier nog.

  • 05 Februari 2008 - 16:31

    Rose:

    Nou pa, je bent wel weer lollig vandaag! Nu ik je toch spreek, je zou toch bellen afgelopen weekend?

    Zucht, Fleur en Pim, ik geloof dat ik ook maar eens een extra reisje moet gaan organiseren. Ook al geeft het aanzicht op mijn tropisch aquarium mij een behoorlijk hoog "Maldieven gevoel".

  • 05 Februari 2008 - 16:36

    Rose:

    Nou pa, je bent wel weer lollig vandaag! Nu ik je toch spreek, je zou toch bellen afgelopen weekend?

    Zucht, Fleur en Pim, ik geloof dat ik ook maar eens een extra reisje moet gaan organiseren. Ook al geeft het aanzicht op mijn tropisch aquarium mij een behoorlijk hoog "Maldieven gevoel".

  • 06 Februari 2008 - 09:36

    PA:

    Denk dat Rose een andere pa bedoelt,ik zou in ieder geval niet bellen.,(Lindemans)

  • 07 Februari 2008 - 19:45

    Tineke:

    Dat wordt dus net als bij Riet en Marchel
    avondvullende fotosessies?? Zal wel in Fleur d'r genen zitten.Fleur het mailtje van je paps is aangekomen en ja,de 26e is helaas niet te doen.
    Nog fijne dagen samen voordat jullie overgaan tot de hectiek van ons kikkerlandje.
    groetjes Kees en Tineke.

  • 08 Februari 2008 - 19:23

    Johan En Belinda:

    We wensen jullie alvast een fijne vlucht terug. Geniet nog maar even die laatste dagen! Zien jullie gauw! groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Mijn eerste reis

Lekker naar Thailand.
Een maand reizen.

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2008

Weer terug in Bangkok

04 Februari 2008

Ankor Wat

01 Februari 2008

L:oas is NAT!!!

30 Januari 2008

De bootreis overleefd!

27 Januari 2008

Laos
Fleur en Pim

Lekker naar Thailand. Een maand reizen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 12121

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 11 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: