De tafelberg trotseren!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu De tafelberg trotseren!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Fleur en Pim Verhulst en Lindemans - WaarBenJij.nu

De tafelberg trotseren!!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Pim

08 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

hallo!

vandaag vroeg opgestaan, want het werd de hoogste tijd om wat actiefs te gaan doen. En we dachten dat doen we dan meteen maar goed ook, dus we gaan de Tafelberg beklimmen. Het is vandaag prachtig weer, en niet teveel wind, dus dat komt helemaal goed.

Ondanks de warmte zijn we trouwens we van top tot teen bedekt, want we zijn natuurlijk meteen de eerste dag al gruwelijk verbrand: "we gaan even een klein stukje door de straat lopen", en vier uur later waren we allebei zo rood als een kreeft.
Daarna dus maar even factor 40 zonnebrand, een hoed voor pim en een shirt met lange mouwen voor mij gekocht.

Gisteren lekker uit eten geweest bij Mama Africa. Heerlijk africaans gegeten en superleuke live muziek erbij.

Verder zijn we erachter gekomen dat een cocktail happy hour geen handig idee is als je warm en verbrand bent en je nog niks hebt gegeten! Wel erg gezellig en gelukkig op kruip afstand van het hostel!

ok, we gaan er vandoor, eens even kijken hoe de beroemde berg erbij ligt. We lopen waarschijnlijk met z'n vieren: twee duitse jongens rijden mee en kijken ter plekke of ze gaan klimmen of dat ze met de kabelbaan omhoog gaan. (die kabelbaan klinkt ook verleidelijk, maar daar zijn wij natuurlijk te stoer voor).

Tot snel! xxx

• 08 Maart 2007 - 09:49

Karla Nooter.:

leuk kinderen.geniet er maar van.krankrijk kan altijd nog.ik gajullie ook volgen net als niels en anneke tot de volgende keer

• 08 Maart 2007 - 11:18

Anja:

succes met de klim, enne, ik wil natuurlijk wel foto's zien als bewijs voor jullie stoerheid!
    Kus van Anja

• 08 Maart 2007 - 12:17